вторник, 14 октомври 2008 г.

Гледайте цялото интервю в "Искрено и лично" на 4 ноември

Първата ми среща с мъж като платен компаньон на жени е още от времето на журналистическия ми период. Правих интервю с шеф на охранителна фирма - те тогава се рояха много и той между другото каза, че много му се иска лично да предлага услугата: стрийптийз за заможни дами. За един осми март се бяхме събрали колежки да празнуваме и го поканих при нас да направи шоу. Само ще кажа, че беше пълен провал. За идването дойде, но започна едно кандърдисване и мънкане от “страна на танцьора”: “Нямам подходяща музика, нямам колче ...” и прочие оправдания. В края на краищата една от колежките изигра ролята на колче, (избрахме нея, защото бе най-висока сред нас), но той се завъртя около нея два пъти, смъкна панталона си за няколко секунди и толокова... След като си замина и обсъждахме изпълнението му, се оказа, че никоя от нас не е видяла нищо: дали е бил с прашки, дали без тях и такива детайли никоя от нас е имала време да разгледа.
Първите ми професионални контакти с мъжът като платен компаньон на дами са от времето на работата ми към розовите телефони. Една година след откриване на линии за мъже, където аз работех, шефовете ми създадоха такава и за жени. Колегите телефонисти бяха в самостоятелен офис, напълно отделен от нас. Но често ни звъняха по вътрешния телефон. Първо, защото нямаше много работа при тях и те скучаеха и второ, защото явно към тази професия се бяха насочили мъже, на които им харесва да общуват с жени под всякаква форма, само заради самото общуване. Интересна случка от този период е: как един колега така се увлече по една колежка, че започна от техния градски телефон да звъни на нашия импулсен, за да говори с нея. До толкова се увлече, че в края на месеца натрупа баснословна сметка на служебния телефон в офиса. И тогава шефовете уволниха мъжкия персонал и пуснаха само записи на еротични разкази на телефонната линия за жени.
По-късно когато вече имах салон за масаж, поне по двама-трима мъже месечно идваха да си предлагат услугите да започнат работа при мен като жиголо. Но както казах, нямаше търсене и затова само вземах техни координати с уговорка, ако се появи клиентка, да им се обадя. А и повечето мъже бяха повече от неподходящи за дейността. Това бяха предимно млади мъже, които си мислеха, че ще е забавление да накарат една жена да ги пожелае. А тук става въпрос все пак за професионални умения. Спомням си първия такъв кандидат. Той дойде като клиент за масажи. Пратих го да се съблича в масажната. След малко влизам в стаята и гледам: той стои по средата, облечен само с прашки и прави лицеви опори. И ми казва: “Гледай колко съм добър! - Това го говори, докато прави лицеви опори с една ръка, а другата е сложена на кръста. - Мога и други неща. Постоянно тренирам. Дали може да ми намериш клиентки, които да си плащат да бъдат с мен!?”. Честно да кажа, в първия момент си мислех, че на среща си имам луд човек. Но когато и следващите кандидати за работа, предлагаха същото, стигнах до извода, че повечето мъжете, които искат да работят тази работа, си мислят, че физиката е най-важното нещо за професионализма. Така или иначе не можах да проверя уменията им, както казах - нямаше търсене. Основно жените, които са се обръщали към мен с молба да им намеря компаньон, са наблягали най-вече на компанията и шоуто.
Най-преки наблюдения върху мъже, които правят секс с жени срещу пари, имам сред колеги, практикуващи секс на живо като еротична програма в нощни клубове. Първият ми опит бе, когато ми се наложи да замествам за десетина дни партньорка на колега, докато той си намери и обучи нова. Повечето собственици на такива клубове, а и техните клиенти съответно, плащат за да гледат нещата в реално време и изпълнение, а не за да се маркира дейност под форма на танц. Затова най-трудната част от шоуто е колегата да стане готов за работа. За две седмици работа ми се наложи само веднъж да го прикривам, поради трудности с готовността. Говорила съм доста с момчето и той като професионалист ми е казвал, че е работил в специализирани клубове в чужбина, където тази готовност трябва да се изявява поне по пет-шест пъти на вечер. Затова той понякога ползвал подпомагащи средства и стимуланти.
Преди шест години за последно участвах в такова шоу. Тогава партньорът ми бе гей и само се маркираше дейност. Наблягахме на тъмнина, танци, облекло и атрибути. Малко преди да започна работа с този колега на обявата се отзова друг професионалист, който в прав текст ми каза, че предвид на моята възраст, няма да може да направи нищо на сцената. И се отказа. Което показва, че поне аз все още не съм срещала истински професионалисти в тази насока.

Няма коментари: