четвъртък, 9 юли 2009 г.

10 мъжки фрази, които дразнят жените!

„Какво ще ми подариш!?”, „Не съм ли надебеляла!?”, „Наистина ли ме обичаш?!”, „Нека просто си полежим!” и вечното „Ох, няма какво да облека!” . някои от най-омразните женски фрази, публикувани в блога на познат. Човекът смело призовава коментаторите да разширят списъка, но в отговорите се включват главно момичета, които „няма какво да облекат”! Е, наистина понякога няма какво да облека даже аз. Това е най-забележимо, когато сутрин се суетя и бързам да се приготвя за работа. И се налага да си напомням да не забравя да сложа туш на миглите на дясното око, защото още докато оправям лявото, забравям за него, тъй като от кухнята се носи мрънкане: „Със салам!? Нали казах, че искам с бекон!”. Какво се прави в такъв случай: гримира се дясно око или се оправдава, че вчера именно той е забравил да купи бекон. Междувремено с ужас се забелязва, че е време да се бяга за работа, като преди това все пак е нужно нещо да се облече! А какво да е то?!
И нима от голяма радост и увереност в себе си една нещастна жена ще започне пита мъжа до себе си - „Обичаш ли ме?” или „Не съм ли добавила някое килце отгоре си?”. Навярно той отдавна не й е казвал, че я обича, не я е наричал „най-красива на света”, най-малко от преди два часа. Ами нека го повтори! Какво? Да не би пък от това да се откъсне езикът му, я!?
Но има няколко мъжки фрази, на които просто няма какво да се отговори!
Аз такова нещо не помня!” - Обикновено подобна фраза се произнася, след като го подсетят, че е обещал да прекарара съботата, сглобявайки мебелите на тъщата. Това, че той не се сеща, не означава, че не е запомнено от когото трябва!
„На никой нищо не дължа!” - Да, ако забравим купените на лизинг автомобил и третия по ред нов модел телефон. Това нищо на никой ли е? Тогава защо е убеден, че жена му е длъжна вечер в леглото!?
„Бях пиян!” - Отлична стратегия - публично се нарича негодник и след това автоматично се приема, че хубостникът има право да прави гадости.
„Хайде да не го слагаме! Аз ще контролирам нещата!” - Тук само децата няма да разберат какво да не слагаме. Ами тогава „просто да си полежим”, а? На жената също й се иска да контролира нещата, особено като става дума за собственото й тяло!
„Зает бях - работех!” - Няма лошо! Работата е за това да се работи. Но интересно какъв невероятен хонорар трябва да са обещали на човек, за да работи четири денонощия като роб на галера, без да има нито една свободна минутка да позвъни на жена си!?
„Даже не зная откъде ми дойде на ум!” - Това върви добре в комбинация с „Бях пиян!”.А, бе, аз се сещам откъде, но няма да произнасям думата, че е много публично пространството!
„А майка ми не глади така ризите!” - Тя и нейната майка й каза да не се хваща с него! Ама тя да не би да я послуша!?
„Не разбирам за какво говориш!” - Не разбира или с всички сили се старае да не разбере!?
„Виждала ли си ми чорапите?” - Любимите чорапи! „Май ги видях в кухнята под масата или пък където си ги оставил, докато гледа футбол.” - е правилният отговор. Или: „Да не са онези три прашни купчинки, дето месец и половина скучаят под леглото! Те ли са били?!”.
„Ти си умна, сама ще се справиш!” - Не, сами с всичко се оправят не умните, а селянките със здрав природен корен. Ние, дето молим да ни помогнат, сме само умни и намираме кой да ни оправи.

Няма коментари: