неделя, 2 май 2010 г.

Майсторка на преговорите



-Миличък, кога ще си дойдеш? Какво да приготвя за вечеря?
...
-Как няма да дойдеш?
...
-А къде ще...?
...
-Напускаш ме?
...
-Отиваш при Елена? Хммм...
...
-Не, плазмата няма да ти я дам. Че как да се теша в дългите самотни вечери? А ти си младоженец. Уповавай се на новата си любов. Ти нали я обичаш?
...
-Глупав въпрос ли?
...
-Не би могъл да живееш с човек, който не обичаш ли? А с мен как живя!?
....
-Шегичка, миличък. Защо си толкова нервен? Кой от нас двамата има нова жена? Аз или ти? Радвай се!
...
-Нямаш намерение на гледаш световното на малък екран? Е, какво пък, ела да гледаш полуфиналите при мен! Още повече, че по това време Ленчето е на фитнес.
...
-Няма да те пусне ли? Как така? Аз как те пусках при нея да оправяш теча в банята й, с перфоратор дупки да й правиш? Длъжница ми е! Пък и нечовешко е да не ти разрешава да гледаш полуфинали с нормално качество! Аз това не го разбирам! Между прочем, нека тази... Ели? Нели? Ленче, да
...
-Забравих името на най-добрата си приятелка ли?
...
-Забравих, кой ви запозна ли? Не, разбира се. Само се шегувам. Така, че нека тя някой пък да дойде, за да я науча да ти готви твоите любими пълнени чушки. Всъщност, тя наясно ли е с какви количества продукти ще й се налага да оперира?
...
-Не? Мен обикновено ме спасяваха познанията за вноса и износа, които получих в икономическия институт! Бедната жена! Да, и още - в събота пристига на гости у нас твоят приятел Марин.
...
-Как така няма работа тук? Това е нашият дом, това е твоят приятел. Смятам да го посрещна чинно и почетно в най-висша степен. Купила съм цяла каса бира.
...
-Кога се договорихме ли? Теб те нямаше! Ти нещо се натягаше в службата! И беше в командировка, а той се обади в къщи и...
...
-Не, не съм се утешила бързо. Когато се договаряхме, още никой не знаеше за твоето „заминаване”.
...
-Той е знаел? Е, тогава защо мен питаш!? А от друга страна - ми харесва този тарикат, бързо се е ориентирал!
...
-Не, не зная той какво харесва...
...
-Орален секс ли? Отлично, миличък! Най-сетне заприлича на себе си. Заговори за понятни за теб неща.
...
-Да и аз го харесвам оралния секс, ако вече не помниш, никога не съм била против да погевезя мъжа в тази насока.
...
-Не, ти не може с нас да споделиш мъката от раздялата. Всеки си има лична придобивка - най-добрата ми приятелка си има нов мъж, мъжът ми си има нова жена, аз си имам нов приятел, на който ще правя орална любов.
...
-Звъниш, за да й кажеш, че си прибързал с решението?
...
-Пиян си бил и лошо си осъзнавал отговорностите?
...
-Прибираш се довечера вкъщи?
...
-Хммм... Знаеш ли, след преживяния стрес ще трябва да се разтоваря с масаж и маникюр.
...
- Не, не смятам да стоя пред печката. По пътя към вкъщи ще прескочиш до любимия си китайски ресторант! Ще донесеш от там храна! И ще си направим романтична вечеря! В колко часа да те чакам?

Няма коментари: