неделя, 7 септември 2008 г.

в. Стандарт - 15 юни 2008 година



Платената любов е дар от Бога???

Първият клиент беше гинекологът ми
Мъжът търси количество, жената качество, казва журналистката и бивша жрица на любовта Даниела Великова
Бедните клиенти са по-щедри към жриците на любовта, твърди Даниела ВеликоваИстински бестселър, който повдига завесата и разказва за най-древната професия на света
.

Кръстина Маринова, в. Стандарт
"Платеният секс" е заглавието, което взриви книжния пазар.
Авторката Даниела Великова го нарича документално четиво. Започнала е да го пише като наръчник за "своите момичета" от клуба, откъдето и тя самата е тръгнала. Тях и себе си предпочита да нарича публични жени заради родния произход на думата. Не проститутки, куртизанки, шантонерки, хетери, както са им казвали през годините. Който прочете книгата, която се гълта на един дъх, няма да се изненада, че дамата е била журналистка. Написана е с изключително познаване на история, медицина, психология и биология. Репортерският й интерес към темата от времето на първите демократични промени намира израз в заглавието във вестника "Проституцията без блясък" въпреки работния вариант "Блясъкът на проституцията". Сега с книгата иска "всички жени - и личните, и общите, да наблюдават мъжете в момент, когато те си мислят, че никой не ги гледа." Тази седмица Даниела Великова ще представи книгата, както и новоизлезлият й роман "Гневът на лесбийките". Тя е написала "Платеният секс" преди 3 години, но нито един издател не се наел да го извади на бял свят.Даниела Великова е родена в линейката на път за Варна. Не крие, че е на 48 години, въпреки че изглежда много по-млада. Типичен Лъв като излъчване и ерудиция. Има син на 26, който живее с любимата си жена. Двамата учат и работят, за да се издържат. Даниела Великова, както признава, отдавна е скъсала със занаята. Сега помага в отглеждането на близнаците на брат си, които са малки и се скъсват от лудории по цял ден. Вечер пише книгите си. Вече има идея да опише корупцията у нас. А дали има тя връзка с проституцията, ще прочетем.

Бях журналистка до 1993 година - работих първо във варненския вестник "Народно дело", след това в ежедневниците "НД", "Варна Експрес". Направих и свой вестник "Автомотобазар". Бях първата простреляна журналистка. Инцидентът стана след интервю с представители на охранителна фирма. Дали гардовете, с които вървях след интервюто, или аз бях мишена, така и не се изясни и всичко старателно беше потулено. Започнах работа като масажистка в салон на известен варненски бизнесмен. Каква беше изненадата ми, когато разбрах, че се прибирам с 20 лева на ден, а колежката ми с 200 лева. Но тя правеше еротичен масаж - устно, ръчно, с тяло, и изкарваше 10 пъти повече от мен.
- Как започна с първия платен секс?
- Всичко тръгна с една обява, пусната в агенция за запознанства. Идеята беше с моята приятелка да намерим партньори да заформим една четворка, компания, за да излизаме вечер за развлечение. Но случихме на една агенция, която раздаде адреса и координатите ни на целия град. И телефонът ми се подпали на пожар. Аз си мислех, че трябваше да се срещам с всеки. А се оказа, че всеки си е плащал, за да се среща с нас. Нали се знае как е по агенциите - мъжът отива и си плаща за адреса и телефона на дамата. Собственичката на агенцията си направи пари за апартамент от нашите срещи. Идеята беше и ние да си направим агенция за запознанства, да не сме по-неграмотни от нея, си казах аз тогава. Но се оказа, че агенциите също са под рекетьорски контрол и се искаше голям процент. Прозрях, че това е бизнес, но не бях готова още. Като станах масажистка, видях разликата в заплащането между мен и колежката, вече осъзнах предимствата на другата професия. Първият ми клиент, както се случва по закона на Мърфи, беше гинекологът ми. Останах изумена. Ти какво правиш тук, попита ме той, също изненадан. От говорих му, че правя масажиНо аз не идвам тук за масажи. Щом си тук и щом работиш, аз ще съм, отсече докторът ми. Важното е, че ми се случи човек, който познавам, уважавам. По принцип аз си ги подбирах след това. Никога не съм вземала случайни клиенти. Винаги трябваше да го харесам по някакъв начин. Тогава му направих еротичен масаж. Тарифата - 25-30 лева - беше 1996 година. Сега цените може да са други, не зная. По-късно направих и собствен салон с моя приятелка и съдружник. Беше място само за класически масажи. Стана преструктуриране на рекетьорската власт във Варна. Дойдоха момчетата и ми казаха, че не може салонът да работи само за масажи. Или трябваше да вкарам момичета, или да напусна. Тогава патентът за масажи беше 1000 лева, за компаньонки - 4000 лева. Затова всички клубове, публични домове, бяха под прикритието салони за масажи. Но по правилата в бизнеса тогава никой не оставяха да работи само масажи. Дори взривиха салона на колежка, която отказа да влезе в играта. Така се разбрахме кой и какво ще плаща. Това беше преди повече от 5 години - имаше над 30 салона за масажи. Заради изискванията на ЕС започнаха да ги притискат сега и 2/3 от тях спуснаха кепенците.
- Еротичният масаж платен секс ли е?
- Е, как да не е платен секс. Каква е разликата? Защото Клинтън е казал, че свирката не е секс, не значи, че не е секс.
- Какви мъже посещават повече салоните за еротичен масаж - богати, бизнесмени, политици, интелектуалци. Има ли и обикновени, по-бедни? Кои са щедри - паралиите ли?
- Статистика няма. Мога да кажа, че паралиите са по-стиснати. Той идва с точно премерените пари. Докато обикновеният човек си събрал последните левчета, но се сеща да ти остави 1-2 лв. бакшиш. Трудовият човек може да оцени труда ти, докато другият смята, че трябва да свършиш тази работа за него.
- Идвали ли са политици?
- Да. Но разликата между политика и обикновения човек е, че единият те смята за обслужващ персонал, а другият те възприема като равен. Първият е свикнал да го обслужват - плаща си конкретно за услугата, не смята, че трябва да те възнагради или поощри допълнително. Не се сеща, не му идва отвътре. Макар че съм виждала политици, които на мацки коли купуват. Но това е друго ниво, а има и показност в любовниците, така да се каже. И тук си има нива, както обществото е разделено, така и бизнесът.
- Защо мъжете прибягват до еротичните услуги на дами като теб?
- Мъжете търсят разнообразието. Чисто биологически за него е нормално да сменя много партньорки. Не става въпрос, че жена му не може да предложи това вкъщи. Жената знае, че и със сто мъже да бъде, ще зачене само от един. Мъжът знае, че и със сто жени да бъде и всичките ще заченат. Той иска да оплоди всички жени и това му е заложено в гена. Самият секс има три компоненти с голямото "НЕ" - нещо ново, нещо непознато, нещо забранено. А публичният дом ги предлага и трите накуп. Компаньонката или куртизанката е за това .
- Имаш ли си страхотно преживяване, което няма да забравиш и което не си приела професионално, а емоционално?
- Много е трудно да се намери границата. Влизаш в ролята автоматично, става ти втора природа. Виждайки клиента, веднага се настройваш на неговото ниво да го обслужиш. Но аз винаги съм намирала начин да не бъда с някой, който ми е неприятен. Аз смятам, че много важен е разговорът. Ако каже, хайде веднага, аз губя интерес и знам, че ще ми бъде трудно с този клиент. Това е същото както и в платения, така и в другия секс - важен е контактът, да усетиш човека. Няма разлика - контактът или го има, или го няма. Винаги съм настоявала клиентите ми да бъдат постоянниМоже да идва веднъж месечно, но обичам да знам всичко за него - каква кола кара, какво питие пие, децата му какво учат. И на него му е приятно, когато помниш детайли и го питаш. Например оздравя ли кучето ти. Чистият секс продължава не повече от 10-15 минути, останалото е разговор, споделяне. Мъжът има нужда да си поговори с някого и смята, че това е мястото, където ще останат тайните му.
- Пада ли възрастовата граница на момичета, които предлагат платен секс?
- Пада. Аз съм започнала на 36 години. Сега започват на 13 години. Богатите си плащат за по-млади момичета. В днешно време пък при мъжете се качват с възрастта сексуалните желания. Преди се е смятало, че след 50 години хората трябва да се занимават само с внуци и пенсиите си, докато новото време дава възможност на мъжете да се развличат и на 70 и на 80 години. А и меракът последен умира.
- Какви са последствията за теб от тази професия? Кошмарът ти?
- Най-тежкото е, че съм загубила вяра в мъжете. Защото лъжат. В момента, докато му правиш еротичен масаж, жена му звъни и той казва - аз съм на бизнес среща. Много по-важно за мен са доверието и истината в очите. А тук виждаш и чуваш лъжата всекидневно и се натрупва. Едно е да виждаш как един мъж лъже, друго е когато десет лъжат и си казваш - ето това е начин на живот. Иначе кошмарите - някой ме ударил, изнасилил - те са дребни и се забравят. Определено комплексарите са насилници. В такива случаи знам, че с добрина мога да се справя и започвам да успокоявам. А ако клиентът е толкова агресивен, за това са охранителите, нали и те трябва в крайна сметка да си заработят парите .
- Има ли клиент, който се е влюбил в теб?
- Много, те всички си ме обичаха. Но имаше и някои с по-специално отношение, искат всеки ден да идват. За това съм им казвала, че повече от 2 пъти месечно едни и същи не приемам. От там нататък става увличане, привързаност. Любовта има много нюанси. Мъжът има нужда от любов, но в тази динамика няма време да преживее романтика и възприема секса като любов. Но съм имала клиент, който идва с цветя, бонбони или иска първо и задължително да ме заведе на ресторант. Всеки клиент е индивидуален и това е неговият начин на общуване с този вид жени.
- Съществуването на публични домове помага ли да се закрепят семействата?
- Много е сложна темата. Винаги съм казвала "мъжът е като кученце, пускайте го да се разхожда всеки ден, иначе цапа вкъщи". А той се завръща като кученце вкъщи, знае си постелката, храната, радва се, че името му е вписано в паспорта на жена му. Имала съм и благодарни семейства, които съм ги задържала. Били са пред развод и отново съм ги върнала един към друг. Жената ми е благодарила за това.
- Кои изневеряват повече - мъжете или жените?
- Мъжете, разбира се. Мъжът търси количество, жената - качество. А и по статистика жените са с 1/3 повече от мъжете. Гейовете са повече от жените лесбийки и това също намалява процента на мъжете и затова имат много по-голям избор. Жените се нуждаят от причина, мъжете само от място.
- Кои са най-облагодетелствани от платения секс? Сутеньорите, въпреки че за тях законът предвижда наказание, все са на върха и управляват този бизнес.
- Мен ако питаш, ролята им е никаква, но правилата са такива - сутеньор трябва да имаш. Те прибират 70-80% от оборота на момичетата. Аз не съм имала стандартен сводник, който да ме контролира. Той идваше в неделя да си прибира парите, даваше ми пълна свобода. Но сутеньорите си приличат, всички са еднотипни - от магистралите до най-луксозните бардаци. Момичетата трябва да са им под пълен контрол. Едни обработват психически, други физически. Те са много добри психолози по отношение на жените. Ако се приеме Закон за проституцията ще се промени първо качеството на работа, ще има медицински контрол, контрол на възрастта за непълнолетните. Тези момичета от магистралите ще ги махнат и ще ги вкарат в клубове.
- Има ли правила за плащането на сексуслугата, приет маниер?
- Парите се дават или на мама Сан или на охраната. Не се вземат на ръка. Само бакшишът е за теб. Напоследък понеже законът преследва човека, който е хванат с парите, сутеньорите предпочитат парите да се прибират от момичетата. Те веднага се сменят в чейндж бюро, с найлонова торбичка ги подават, сутеньорът въобще не ги докосва. Има си схема, така че сутеньорът да не бъде засечен с парите. Иначе гори.
- Извън парите публичната жена има ли секс за свое удоволствие, има ли желание за любов?
- Това е професия както всяка останала. Както гинекологът приключва работния ден и отива при жена си, така е и с публичната жена. Свършва работното й време в 19 ч и отива с приятеля си на вечеря. Стига той да е готов да приеме професията й.
- Сега каква книга пишеш?
- "Невидим за закона" се казва и се разказва за убийства, свързани със запознанствата по нета.
- За самотните жени има ли салони, които предлагат еротични масажи например?
- На жената й трябва внимание, нежност, тя предпочита класическия, спортен масаж за релакс.
- Още не си представила официално новите две книги "Платеният секс" и "Гневът на лесбийките". Има ли скандализирани хора от тях?
- Първата книга, която написах, е "Платеният секс", но никой не искаше да я издаде. Исках да разкажа за тази професия, да покажа на хората, че тя е като всички останали, ако се работи както трябва. Защото в България всички знаят и говорят за нея, но не я приемат. Тази професия съществува от 5000 години насам. Дори първите проститутки са тръгнали от храм и затова се наричат жрици на любовта. Лошото е, че няма закон за проституцията. За това съществува насилие в тази професия. След като отказаха да издадат книгата, написах криминален роман "Искам го мъртъв". Едва сега излязоха и останалите две книги. Много хора са ги прочели. Истински шок. Но няма възмутени.

Няма коментари: