четвъртък, 25 септември 2008 г.

Метро книжарница

Ежедневното ми полусънно метро-изживяване днес беше по-различно. Слизам аз на "Сердика" и се чудя дали в сомнамбулски пристъп не съм се завлякла в някоя книжарница, но нееее - точно в метрото съм си. А на обичайно пъните с рекламни брошури стендери се мъдрят книжки. Безплатни книжки, които са с корична цена 6,99лв. Книжки, раздавани на хората, просто защото са минали този ден в този час през това място.Добър маркетингов подход, бих казала - хем даваме вид, че стимулираме четенето, хем привличаме вниманието на аудиторията към нашите продукти. За жалост, и двете заглавия са далеч от личните ми предпочитания: "Убий Путин" на Веселин Стаменов и "Гневът на лесбийките" на Даниела Великова. Издава къща "Fenix Design", позната на широката публика с книгите на Джон Кехоу. Те самите се определят като "рекламно-издателска къща", явно точно затова първи са се сетили да изпълнят подобна кампания и да залеят метрото с книги. На сайта си обявяват, че до края на седмицата между 8 и 9 всяка сутрин ще можем да намерим книгите от поредицата "Креалистична литература", т.е. книги, които са "криминалини, реалистични, креативни, критични, еротични". Автори са Веселин Стаменов, Йордан Матеев и Даниела Великова, които, както се оказва, имат доста обширно творчество, въпреки че досега не го знаех.Всички книги са с голяма червена точка "18". Ще видим как е съдържанието в най-скоро време, но в момента все още гледам подозрително първите две на работното ми бюро, където се мъдрят и привлякоха вниманието на повечето колеги в офиса. Очаквам с нетърпение деня, когато по същия начин ще издават и поредица българска класика например...

Няма коментари: