неделя, 7 септември 2008 г.

в.Шоу - 24 юни 2008 г.

Работех с проститутките на Веселин Данов!
24 юни 2008, 10:06
Даниела Младенова

Мъж повече не може да ме излъже!
Синът на бившия вътрешен министър и председател на Конституционния съд Христо Данов е прототип на Мафиота в моята книга.
Проститутката Даниела Великова се осмели да напише поредица книги за света на порока у нас. Дамата по образование е инженер, била е журналистка, масажистка и съдържателка на салон за сексуслуги. Родена е през 1960 г., живее във Варна. Има едно дете.Първата й книга: "Искам го мъртъв!", излезе под редакцията на Владо Даверов в издателство "Световит" - издателството на покойния Христо Калчев. Месец остава до излизането на третата й книга - "Гневът на лесбийките", а в момента пише четвърта - за убийства, свързани със запознанствата по интернет.
- Кои са прототипите на трите героини в книгата "Искам го мъртъв"?
- В тази книга аз визирам себе си - тези три жени - адвокатката, журналистката и проститутката - това са трите етапа от живота ми. Всичко, което разказвам в книгата, са реални неща, случили са се в различно време с мен. И трите героини носят моя характер.
- Чух, че прототипът на главния герой - мафиотът, е Веселин Данов, синът на бившия вътрешен министър и председател на Конституционния съд Христо Данов?
- Вярно е. Но не съм си поставяла за цел да му пиша биографията. Просто ми допада като силна личност, затова използвах чертите му, за по-силно внушение. Целта на книгите ми е да покажа жените около мъжете, около силните на деня - били те във властта или в сенчестия бизнес. Защото за сенчестия бизнес се пише много, но за жените в него - нищо. Аз бях първата журналистка от новата демократична преса, по която стреляха. Беше инцидент - правех интервю в една охранителна фирма и от конкурентна фирма стреляха по тях. Просто се оказах в мелето. Това е цената на славата. За собствена безопасност прецених, че е по-добре да се прехвърля в рекламата, а след това започнах работа на розовите телефони. Като репортер взимах 300 лева, а като телефонистка - 3000. Докато не дойде инфлацията - хората обедняха и този бизнес замря. Тогава открих масажите като препитание. Започнах от салоните на Веско Данов и по-точно от механата на ресторант “Българска сватба” в комплекс “Дружба” във Варна, преоборудвана като масажна. Колежка от телефоните отиде на проучване по обява за курс за масажи и след това ме помоли да отида за първия й работен ден с нея за кураж, защото човекът, който предлагал обучение и работа, дошъл на срещата им с някаква шикозна американска кола. По това време подобни коли караха само мутрите. И тя имаше сериозни основания да го смята за такъв. Още от първия миг ни дадоха да разберем, че в салона се предлагат и еротични масажи, но ни казаха, че ние си решаваме с какво точно ще се занимаваме - клиенти имало и за медицинските процедури. Никой с нищо не ни задължава. Първоначално Веско Данов пазеше дистанция от салоните. Виждах го да посещава ресторанта само като клиент. В същото време в задния двор държеше кучетата си. Не трябва да си задължително журналист от криминалната хроника, за да вържеш две и две, че никой клиент не оставя скъпоструващи животни от елитни породи на изхранване в чужд ресторант. След месец работа в салона ми замая главата един автокрадец в “бизнеса” с луксозни крадени коли. Даде ми пари да открия самостоятелен масажен салон. Напуснах “Дружба”, изпълнена с надежда да развъртя собствен бизнес. Всичко вървеше продуктивно и доходоносно, докато един ден не заварих офиса пълен със сутеньори. “Не може - вика най-главният от тях - да предлагаш само масажи. Или ще има и момичета, или затваряш.” Малко преди това бяха взривили колежка, защото отказала да се включи в схемата. След време затворих офиса и се върнах при Данов. Там поне имах избор и нещата бяха изчистени - работя каквото и както искам. След няколко месеца настъпи преразпределение на властта в масажния бизнес и конкурент на Веско ме прибра при себе си като управител на салона му.
- Кой беше най-тежкият момент в работата ти като компаньонка?
- Трудно е психическото натоварване - трябва да влизаш с всеки клиент в различна роля. Това е най-трудно - да излезеш от едната роля, после веднага да влезеш в другата. Защото това не са места за секс набързо, клиентът остава поне два часа и очаква общуване, сексът не продължава повече от 15 минути.В останалото време той иска да сподели, да се разтовари, да не мисли за проблемите си. Той ако търси само чист секс, ще си го направи вкъщи или ще си помогне ръчно, така че в общи линии идва заради контакта.
- Била сте на 36 години, когато сте започнала работа като компаньонка. Не сте ли била твърде възрастна?
- Напротив! Навсякъде по света този вид бизнес се започва от 25 нагоре, защото жената трябва да знае какво прави. В американските клубове например жените, които работят, ги избират по-зрели. Зрялата жена знае за какво отива и как да го прави. Там търсенето на млади момичета е много по-малко, докато у нас изглежда има някаква мода да са по-млади и този период ще отмине.
- Имахте ли интимен живот в този период?
- Цял ден шоколад, шоколад и вечерта на сладкарница. Имах си резерви по отношение на секса и продължавам да си имам, въпреки че минаха години. Но не съм отказвала удоволствия на мъжете, с които съм живяла.
- Защо се отказахте от тази професия?
- От проституцията не е трудно да си тръгнеш, стига да си тръгнеш веднъж завинаги. Момичета има, на твое място ще дойдат други, така че не съм имала проблеми. Проблеми имат момичетата, които затъват финансово, а много от тях затъват - глоби, от нарушения... все не им стигат парите, за да се измъкнат от тая ситуация.
- За какво ги глобяват?
- Ами за всичко! Закъсняла за работа, не се облякла, нещо казала, нещо не направила, обидила клиента, повод винаги има. Дисциплината е много строга, а момичетата не са научени, те нямат тези умения да спазват дисциплина на работа. Тя излязла от училище и дошла направо в публичния дом, няма навици, не знае, че началникът е началник, че се идва в точен час на работа, че има работно облекло. И си импровизират, докато затънат. От глобите затъват основно.
- Голям процент от тях ли са зависими от алкохол и наркотици?
- Тъй като съм голям противник на алкохола и наркотиците, аз лично си ги избирах по-интелигентни, но това е рядкост. До третия четвъртия месец от започване на работа публичната жена се алкохолизира, до година минава и на наркотици. Просто психиката им не издържа. Никой не ги кара насила, просто те го правят за собствено успокоение.
- Вие сте изкарали 7 години в бранша, как?
-Аз имам много рядка алергия - напивам се от 20 г алкохол, просто организмът ми не го понася. Заспивам дори от лъжичка сироп за кашлица, ако съдържа алкохол. Това ме спаси. Освен това аз съм умен човек и приемам това като професия, а те наистина го приемат като съдба. При мен не е било съдба - така съм го решила, приела съм го като бизнес и мога да затворя в 8 часа офиса и да отида с приятели на вечеря или да отида в 5 часа да си взема детето от градина като обикновена майка. Единственото лошо, което ми се случи, е, че не вярвам на мъжете - просто им се нагледах. Повече мъж не може да ме излъже.
Васелин Данов:Веско Жеков държеше проституцията по морето, не аз!
- Само веднъж спах с жрица на любовта- беше пълен провал - откровеничи кулотвият политик.
След интервюто с Даниела веднага се свързахме с известния варненски бизнесмен и общински съветник, син на покойния министър на вътрешните работи Христо Данов, потомък на фамилията на Христо Г. Данов и участник във ВИП брадър, Веселин Данов.
Попитахме го познава ли Даниела Великова и чел ли е книгата й "Искам го мъртъв!".
- Не познавам такава жена, не съм чувал. Всъщност, аз познавам много хора, ако я видя, може и да се сетя коя е, но така по име нищо не ми говори. И за такава книга не съм чувал, за какво става дума в нея?
- Вие сте прототип на главния герой - Васко Богданов - той е варненски подземен бос, държи масажни салони, в които предлага проститутки, занимава се с рекет, със заложни къщи. Даниела Великова твърди пред медиите, че е започнала да работи като проститутка във вашия масажен салон в "Българска сватба" във Варна.
- "Българска сватба" е мое заведение, да, но аз го дадох за стопанисване на Илия Радев през 1995 г. През коя година е работила там тази жена?
- Започнала е през 1996.
- Виждате ли - аз не мога да отговарям за това какво е правил Радев в заведението, може и пет масажни салона да е отворил. Аз не мога да отговарям за другите. Но в този период аз не държах това заведение.
- Тя казва, че кучетата ви са били вързани там.
- Вярно, че имах две расови кучета тогава - аржентински дог и ирландски вълк. Но те бяха малки, бебета бяха и като пораснаха малко си ги взех. Това не значи, че съм предлагал проститутки! Готов съм да застана пред детектор на лъжата, казвал съм го и друг път. Принципно съм "за" легализацията на този бизнес и не бих имал против да се занимавам с него, ако е законен, обаче. Но съм за ред във всяко едно нещо. В момента, а и по-рано по-голямата част от сводниците са уроди и заслужават затвор и по-лошо. Ако нещата са регламентирани, няма да има момичета, които проституират насила. И друго: тази жена, която твърди такова нещо, нека отговори на два въпроса: наемал ли съм я на работа аз лично и някога дала ли е лично на мен и един лев!
- Какъв е Илия Радев?
- Прякорът му е Илия Усмивката. От хората на ДС, които получиха възможности след промените. Беше богат човек тогава, държеше заведения, барове по морето. След това бизнесът му пропадна. От четири-пет години е в Испания и се препитава със събиране на отпадъци. Вижте, никога не съм се занимавал с две неща - наркотици и проститутки. Защо не се поинтересувате от основната фигура, която държи проституцията и наркотиците по морето - за Веско Жеков става дума. Случвало ми се е по това време да спра на магистралата и питам проститутката, която ми маха: "За колко работиш?" - "За 15 лв." - "А за кого работиш?" и тя казва: "За Веско Данов". Представяте ли си за какви слухове и манипулации става дума!"
- Вие някога спали ли сте с проститутка. Даниела Великова твърди, че сте посещавали салона във Варна като клиент.
- Ще ви кажа съвсем честно. През живота си съм използвал само един път платена секс-услуга и беше пълен провал.
- Защо, какво не беше наред?
- Не изпитах никакво удоволствие. Мъжът, поне аз като мъж, искам да съм завоевател, а не да си плащам за секса. То е все едно да ви поканя на обяд, да ви сервират лоша храна и вие да я ядете само от уважение към поканата ми. Не ми харесва и не желая това.
- Значи отричате да сте въртели бизнес с проститутки?
- Категорично!
- Преди три години обявихте публично, че е поръчано убийството ви.
- Така е, имах причини да го съобщя.
- Защо някой ще иска да ви убива, за какъв бизнес става дума?
- Конкуренция в бизнеса със заложни къщи.
Мъжът-мечта не трябва да пуши и да прекалява с алкохола. Трябва да е любител на рокмузиката, в краен случай на чалгата и в никакъв случай на класиката. Той трябва да бъде: прост, плешив, плътногласен, непушач, рокмузикант, негър, левичар. Дами, оглеждайте се за такива мъже - те мислят за секс повече от останалите.

Няма коментари: