неделя, 7 юни 2009 г.

10 мъжки фрази, омразни на жените

"Какво ще ми подариш!?”, „Не съм ли надебеляла!?” „Наистина ли ме обичаш?!”, „Нека просто да си полежим!” и вечното „Ох, нямам какво да облека!” . Ето някои от най-омразните женски фрази, които е публикувал един познат в блога си и призовава коментаторите да разширят списъка, но в отговорите се включват главно момичета, които „няма какво да облекат”! Реших да напиша отговор, защото аз... Да, понякога и аз няма, ама наистина няма какво да облека. Това е най-забележимо, когато сутрин се суетя да се приготвя бързо за работа. И ми се налага да си напомням да не забравя да си сложа туш на миглите на дясното око, защото още докато оправям лявото, забравям за дясното, тъй като от кухнята се носи мрънкане: „Със салам ли!? Нали ти казах, че искам с бекон!”. Какво трябва да се направи в такъв случай: да изографисвам дясното око или да се оправдавам, че вчера именно той е забравил да купи бекон, а може би все пак с ужас да забележа, че е време да бягам на работа, като преди това все пак е нужно нещо да облека! А няма какво!
И нима от голяма радост и увереност в себе си една нещастна жена ще започне пита мъжа до себе си - обичаш ли ме или не и дали не е добавила някое килце отгоре си? Навярно той отдавна не й е казвал, че я обича, не я е наричал „най-красивата на света”, най-малко от преди два часа. Ами нека да го повтори! Какво? Да не би пък от това да му се откъсне езикът, я!?
Но има няколко мъжки фрази, на които просто няма какво да се отговори!
„Аз такова нещо не помня!” - Обикновено подобна фраза се произнася, след като му напомня, че е обещал да прекара тази събота, пренасяйки мебелите на приятелката ми. Това, че той не го помни, не означава, че не и било!
„На никого нищо не дължа!” - Да, ако забравим за купените на лизинг автомобил и третия по ред нов модел телефон. Това нищо на никого ли е? Тогава защо е убеден, че аз съм му длъжна!?
„Бях пиян!” - Отлична стратегия - публично да се нарече негодник и след това автоматично се приеме, че негодникът има право да прави гадости.
„Хайде да не го слагаме! Аз ще контролирам нещата!” - Тук само децата няма да разберат какво да не слагаме. Ами тогава „просто да си полежим”, а? На мен също ми се иска да контролирам нещата, особено като става дума за собственото ми тяло!
„Зает бях - работех!” - Няма лошо - работата е за това да се работи. Но интересно какъв невероятен хонорар са обещали на човек, за да работи четири денонощия като роб на галера, без да има нито една свободна минутка да позвъни на жена си!?
„Даже не зная откъде ми дойде на ум!” - Това върви добре в комбинация с „Бях пиян!”. А, бе, аз се сещам откъде, но няма да произнасям думата, че е много публично пространството тук!
„Майка ми не глади така ризите!” - Тя и моята майка ми каза да не се хваща с него! Ама аз да не би да я послушах!?
„Не разбирам за какво говориш!” - Не разбира или с всички сили се старае да не разбере!?
„Виждала ли си ми чорапите?” - Любимите чорапи! „Май ги видях в кухнята под масата или пък където си ги оставил, докато гледа футбол.” е правилният отговор. Или: „Да не би да са онези три прашни купчинки, дето месец и половина скучаят под леглото! Те ли са били?!”.
„Ти си умна, сама ще се справиш!” - Не, сами с всичко се оправят не умните, а селянките със здрав природен корен. Ние, дето молим да ни помогнат, сме само умни.

Няма коментари: