вторник, 2 юни 2009 г.

Как депутат кара жена си да гледа световен футболен шампионат?

В началото на шампионата се провежда следния разговор:
Тя: Господи, нима гледаш футбол!? Как може?! Ти си толкова уважаван човек, председател на борда на директорите на три банки и депутат... Как може да имаш такива плебейски увлечения?!
Той: Жено, ние имаме вкъщи осем телевизора, две плазми и 110 сателитни канала. Не може ли погледаш своите „Отчаяни съпруги” в долния или горния хол, спалнята, мансардата или бара? За разнообразие може и в сауната. Не ме откъсвай от плебейските ми дела! Искам да съм близо до народа, разбираш ли? Остави ме на спокойствие!
Тя: Добре, ама искам да ми купиш нова кола!
Той: Пиле, за какво ти е, нали си имаш няколко!?
Тя: Писанчо, ама аз имам само 6. Трябват ми 7, за всеки ден от седмицата различна!
Той: Хайде да се договорим тогава - ако издържиш до края на шампионата и не ми досаждаш, ще ти купя нова кола, произвеждана в страната, победителка на финала. И за да не скучаеш цял месец ти предлагам пред всеки мач да уточняваме марките на колите. Като давам на теб предимство - аз ще съм за отбора с по-евтини коли, а ти - ще избираш скъпата марка.

Четвърт финал (Германия-Аржентина)
(начало на мача)
Тя: Искам Мерцедес. Правителствен клас, с всички екстри и бонус във вид на джип с охрана.
Той: Ами, добре, аз напротив... даже не зная какво да избера... На какво се возят в Аржентина. Ха! Ще ти купим крава, ездитна...
(след час и половина)
Тя: Уррра! Моят Мерседес е на крачка по-близо!!!!!

Четвърт финал (Италия-Украйна)
(начало на мача)
Той: Ако спечели Украйна, ти купувам Запорожец. Ще си имаш екзотика в гаража, че малко са ми омръзнали вече твоите „тигри” и Х5...
Тя: А ако победи Италия, искам още едно Феррари. Маранело. Такова още не съм имала!
(след час и половина)
Тя: Ох, сега как ще избирам? Мерседес или Ферарри?

Четвърт финал (Англия-Португалия)
(начало на мача)
Тя: Да! Цял живот мечтая за Ролс-Ройс. И сега ми се струва, че ще го имам - нали Англия е много по-силна! Пък и Бекъм е известен футболист.
Той: Срещу Ролс-Ройса ще играе велосипед, марка „Мейд ин Порто”. Не се сещам за нищо друго, което се произвежда там.
(след час и половина)
Тя: Не искам велосипед!

Четвърт финал (Бразилия-Франция)
(начало на мача)
Тя: Миличък, а може ли да ми купиш френския отбор от Формула-1! За Рено ти говоря, ама целия?!
Той: Може. Защото в мач с Бразилия Франция няма шансове. Даже няма и да споря с теб!
(след час и половина)
Той: Аааааа!!! Франция - на полуфинал??!!!

Полуфинал (Португалия-Франция)
(начало на мача)
Той: Значи френски отбор на Рено против велосипеда? Да не ме подведете, момчета!?
(след час и половина)
Тя: ДА! ДА! Зидан - любими мой! Всички сте юнаци! Обожавам французите!

Полуфинал (Германия-Италия)
(начало на мача)
Тя: Мерседес или Феррари?
Той: Не, мила, ще се наложи да избереш само една скъпа кола. Другата ще я заменим, нали се разбрахме - ти си за скъпа марка, аз съм за евтина!
Тя: Ами тогава Мерседес. Не вярвам на италианците. Нямат нито един нормален играч. Разчитат само на фалове и цирк...
Той: В противовес на теб - Фиат. Пунто. Да става майтап...
(след час и половина)
Тя: Много смешно, няма що? Какъв кошмар - Пунто?!

ФИНАЛ (Франция-Италия)
(начало на мача)
Тя/той: Ох, днес ще направя инфаркт. Къде е валерианът? Не, по-добре уски... Не, успокоително... Не, водка ми дай! Как бих могла да предвидя такъв изход? Отборът на Формула-1 срещу Фиат-Пунто. Господи, нима е възможно?! Дай ми сили да догледам всичко това и да не умра от разрив на сърцето! Моля те!
(след края на мача)
Тя /той: - Мръсници!

Няма коментари: