вторник, 2 юни 2009 г.

Размисли на една жена

Докато е на възраст:
От 1 до 5 години:
М-да! Накачулили се около мен и се пулят ли, пулят. Те какво - друг път не са ли виждали новородени момиченца? Махнете тъпите играчки от мен, завъртя ми се главата от тях. О, мама дойде - на нея обаче трябва да се усмихна. Тя дава да плюскам... Ама чакай малко - нямам свободно място, нека първо да се изакам спокойно.
От 5 до 10 години:
Ох, не мога повече! Защо те имат кранче между краката си, а аз нямам?! Днес се учех да пикая права, за да победя Димчо, който ме дебне в тоалетната и ме полива с чурчето си. Добре, че не ожених за него, той е абсолютен глупак - днес му стана лошо от кекса на г-жа Петрова...
От 10 до 13 години:
Изроди някакви! Просто глупаци! И защо вземат такива в училище? Петьо вече цяла седмица ме удря по главата с чантата си, а аз пък харесвам Гошко. Аз му пратих бележка, а той помисли, че е от Катя и започна да я замеря с гъбата от дъската - влюбил се е... Тя пък, глупачката да ми отнеме гаджето!?
От 13 до 16 години:
Край! Животът ми е свършен! Аз съм мутант. Всички други вече имат мензис, а аз - не. Ами ако не съм жена? Къде са ми гърдите - меря си ги всеки ден, пия боза, тъпча се с орехи - нищо не расте. Мимито вчера се целувала с език. Казва, че е готино, само малко е мокро и мирише на бира. Обеща и мен да научи!... Ох, кога ще ми дойде и на мен мензисът?!
От 16 до 20 години:
Край! Животът ми е свършен! Аз съм стара мома! Всички наоколо отдавна се е...т, а аз цялата съм в пъпки недоебки, като пълна глупачка. Вчера без малко на вилата на Катя да стане, на мен взе, че ми дойде мензисът! Защо все така става?!
От 20 до 25 години:
Ох, боже... Вие кой сте?.. Сашо, а?... Приятно ми е да се запознаем... Ние вчера с вас... такова.... Да?... Ох..., вие... не може ли да си махнете от мен туловището, че много ми се пикае... Охо, колко сте космясал..., интересно..., жалко, че не помня нищо... Сашо, ще се ожениш ли за мен? Ха-ха, отпусни се - шегувам се... Край от утре вече няма да пуша, пия и ще правя секс само с познати... Ох...
От 25 до 35 години:
Ама защо не ми предлага да се оженим!? От три години сме заедно, къде другаде ще си намери такава глупачка, дето ще играе с него на медицински сестри и ще чеши вълната на гърба му? Овладях напълно техниката на аналния секс и рецептите на майчицата му. Какво още иска?! Не, няма да си тръгнеш, гадино! От българската жена никой не си тръгва просто така.
От 35 до 45 години:
Господи, защо се обвързах с този гулпак?! Още на петата година след свадбата и вместо мъж имах плешив пудинг, защо въобще се научих да готвя като майка му? Срочно трябва да си намеря любовник - млад, породист и загорял. В боксерки... ммм... Я спри да хъркаш, бе, гадино! Жена ти трябва утре да става рано за работа.
От 45 до 60 години:
Отново съм бонбонче, ако съдим по корема - кръгло лукче. Вчера за първи път изневерих на мъжа си със съседа по вила - аз си плевях, той ми налетя и уухх... Малко ме е срам, но важно е моят да не научи! Ох, да идват скоро почивните дни, че имам още толкова работа в градината!
От 60 до 80 години:
Дърт глупак, ще ми ходи да живее при секретарката си?! Къде ще се скриеш от мен, бе? Кой ще се грижи за лекарствата ти, кой ще ти прави разхлабителни чайове и ще те чеше по плешивината преди сън? А, връщаш се, развалина непотребна! Премина ли ти любовта? Е, умнико, измивай си ръцете и сядай да ти меря кръвното...
След 80 години:
М-да. Накачулили се около мен и се пулят ли, пулят. Те какво - друг път не са ли виждали старица! И махнете от мен това завещание!

Няма коментари: