вторник, 2 юни 2009 г.

Женска логика

Хипотезата, че жената умее да мисли, не е лишена от основание. Нека да вземем следния пример. Връща се мъж от работа, иска да хапне нещо. А вместо хляб жена му показва някакава напълно непозната табуретка: гадна една такава, малка и през цялото време стои в ъгъла. Боклук като всички други табуретки. Тогава мъжът тихо казва:
- Как ми се иска да си хапна нещо! Може и само хляб да е! - И разбира се, гледа към табуретката, сякаш му се иска да я убие.
А жена му отговаря:
- Ама ние нямаме хляб!
- А защо нямаме хляб?
- Ами защото вместо него купих табуретка. Виж колко е мъничка и красива. - И през цялото време гледа към ъгъла.
- За къв хуй ми е твоята табуретка като аз искам хляб?!
- Аз пък си мислех, че ще ти хареса!
Ето този случай като се изследвали, някои изследователи стигнали до извод, че жените могат да мислят. Може и така да е, но как трябва да се мисли, за да се реши, че на мъж ще му хареса табуретка вместо хляб?! Не зная. Лично мен ме обхващат сериозни съмнения. И изследователите сигурно са ги обхващали, но те навярно го прикриват (притеняват се да кажат истината). И затова им се потят очилата и имат пърхот. За да се спасят от пърхота поне измислили даже специален термин. И това, което при обикновените хора се нарича „мислене”, при жените деликатно се назовава „женска логика”. Я, да вземем да изучим същата тази женска логика. Щателно и безпристрастно...
Например, да разгледаме една такава дивашка ситуация: да й купим ние на нея табуретка. Просто така, защото си мислим, че ще й хареса. И ето с табуретка под ръка и с усмивка на клиничен идиот мъжът стои на прага. А жената говори:
- Какво - пак ли си се натряскал? Съвест нямаш ли?!
Мъжът пита, все още неосъзнал грешката, която е направил:
- Че защо да съм се натряскал?
- Ами защото само алкохолик може да купува табуретка, когато в къщи нямаме хапка хляб!
Впрочем, възможни са и други варианти. Например, мъжът носи табуретката в къщи и чува:
- Е, как се казва тя?
Все още усмихвайки се като идиот, той пита:
- Това е столче, аз сам го купих.
- Не ми се прикривай зад табуретката. По-добре си погледни очите - блудни едни такива, като на разгонен през пролетта котарак. И на всичко отгоре се усмихва идиотът!? Размотава се насам-натам по цели дни, а в къщи няма даже хапка хляб!
И си мислите, че само на това е способна женската логика!? Боже мой, колко се заблуждавате! Ами пробвайте да купите табуретка и с нея да се приберете вкъщи. Знаете ли какво ще чуете заедно с тази глупава табуретка?
- Така си и знаех! - Ето това ще чуете. А е възможно също така да чуете и подтиснати трагични ридания: - Казваше ми мама: „Ще се измъчиш с него!”. Ама аз... Всички нормални хора вече по три пъти ходиха до Кипър, че и по седем пъти в Лондон. А той - ще ми купува табуретки и при това ще се усмихва като идиот!? Не, погледнете го - купил ми табуретка! Вкъщи няма хапка хляб, съседката вече трети ден е в Кипър, а той ми се хили насреща!
Не, разбира се, има и не точно такива случаи. Например, напълно необичайна ситуация. Да кажем, че сте купили табуретка и я носите вкъщи. А там какво!? Оригинална женска логика:
- Ти мен не ме обичаш!
- Защо, бе, човек?
- Ами, защото се закле, че цял живот ще ме носиш на ръце, а сега носиш някакви табуретки. А в същото време в къщи няма ни хапка хляб, даже трохичка няма...
Разбирам какво бихте си помислили на мое място. Сигурно сте решили, че знаете как може да победите женската логика. Моля ви, не правете така. Няма на света никаква женска логика. Чувате ли? Не правете в никакъв случай това - не купувайте хляб, защото още докато решите да го направите, буквално ще се случи следното:
- Слушай, ти въобще видял ли си как живеем? Това е казарма, а не дом. Наоколо само рахвърляните ти чорапи и чехли и нищичко друго. Да беше купил поне една табуретка...
Не вярвате ли? Ами пробвайте - желая ви успешни научни експерименти!

Няма коментари: